اینجا سبقت مجاز است!

اینجا سبقت مجاز است!

نوشته جات یک دانشجوی حقوق
اینجا سبقت مجاز است!

اینجا سبقت مجاز است!

نوشته جات یک دانشجوی حقوق

بسم الله الرحمن الرحیم

Related image                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           دو نفر آدم  وقتی که به هم می رسن اول خودشون رو معرفی می کنن بعد میرن سراغ کارهای دیگه  اونم  با مهمترین ویژگی های اخلاقیشون مثلا میگن : سلام من مدیر شرکت سامسونگ هستم که یعنی ویژگی اخلاقی من از نظر خودم اینه که من مدیر یه شرکت بزرگ هستم .

  در مورد ارتباط آدم ها  با خدا هم همینه وقتی صفحه اول قرآن رو که باز میکنه خدا اول خودش رو با مهمترین ویژگی  معرفی میکنه که اولین آیه قرآن نوشته

بسم الله الرحمن  الرحیم 

یعنی من بخشنده و بخشایش گر هستم  یعنی من مهربانم 

خدای من خدای مهربانی هاست @قدر بدونیم@

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد